You need to enable JavaScript to run this app.
all courses
my courses
portfolio
evaluation criteria
teachers
RU
EN
Login
Anzor Pasechnik
curated by
Fedor Vetkalov
Original size
600x849
Звукоцентричные практики в механиках видеоигр
graduation visual research
history of video games
video game
history of music
PROTECT STATUS: not protected
16
This project is a student project at the School of Design or a research project at the School of Design. This project is not commercial and serves educational purposes
Концепция
Anzor Pasechnik
0
1. Моделирование пространства с помощью звука
Anzor Pasechnik
0
2. Исполнение музыки
Anzor Pasechnik
0
3. Производство музыки
Anzor Pasechnik
0
Заключение
Anzor Pasechnik
0
Звукоцентричные практики в механиках видеоигр
Anzor Pasechnik
curated by
Fedor Vetkalov
graduation visual research
history of video games
video game
history of music
16
More projects in
graduation visual research
Практики переосмысления городских ландшафтов
Elizaveta Scheblyakova
2
Исследование ошибок в живописи и дизайне в период с 17 по 21 век
Daniil Tsoy
2
Язык игрового пространства: принципы невербальной коммуникации
Darya Sahonchik
0
Переизбыток визуальных образов в современном искусстве
Multiple Authors
0
We use cookies to improve the operation of the HSE website and to enhance its usability. More detailed information on the use of cookies can be fou...
Show more